Usługi Poczty Kurierskiej AVISTRANS
Data: 15-08-2004 o godz. 13:58:52
Temat: usługi


AVISTRANS jest operatorem pocztowym działającym na rynku usług pocztowych od lipca 1992 roku.
Obszary działania i dostosowane do nich nowoczesne technologie zwiększają zaufanie u stałych, przeważnie wieloletnich, Klientów.
Zmieniające się otoczenie i coraz większe wymagania rynku implikują potrzebę wdrażania przez operatora, coraz nowocześniejszych, innowacyjnych rozwiązań technologicznych. W dziedzinie nowoczesnych usług pocztowych, na przestrzeni ostatnich 20 lat, to AVISTRANS było wielokrotnie inicjatorem obowiązujących dzisiaj standardów usług pocztowych.

USŁUGI PODSTAWOWE
Usługi pocztowe AVISTRANS polegają na kompleksowej obsłudze służbowej korespondencji Klientów wymagającej zwrotnego poświadczenia odbioru. Ponadto doręczenia rejestrowanych przesyłek, ekspediowanych poprzez AVISTRANS, praktycznie realizowane są w trybie ekspresowym.
Od 2003 r. operator prowadzi również obrót przesyłkami nierejestrowanymi, tzw. listami zwykłymi.

E-STAMP (elektroniczny znaczek)
W ramach podstawowego produktu, oferowanego swoim Klientom, AVISTRANS umożliwia m. in. dostęp do systemu teleinformatycznego operatora, dla celów dokonanie przez Klientów części samodzielnych operacji pocztowych, związanych z procesem rejestracji i przygotowaniem przesyłek do ekspedycji.
Usługa ta możliwa jest dzięki elektronicznemu znaczkowi, zaimplementowanemu w systemie AVISTRANS w roku 1999. Elektroniczny znaczek jest sposobem znakowania przesyłki unikalnym kodem podczas procesu rejestracji. Ewidencjonowanie tych kodów w systemie AVISTRANS, śledzenie miejsca przebywania przesyłki i jej statusu (doręczona, awizowana lub zwrócona nadawcy) umożliwia bieżącą informację dla nadawców za pomocą telefonu lub sieci Internet.
Jednakże Klienci AVISTRANS nie są zobowiązani do samodzielnej rejestracji i wypełniania list nadawczych (dowodów nadania przesyłek). Zadania te wykonują pracownicy operatora w oddziałach AVISTRANS, a listy nadawcze przesyłek Klienci mogą samodzielnie pobrać poprzez sieć teleinformatyczną lub otrzymać z oddziału nadawczego AVISTRANS w formie wydruku komputerowego.

Również w ramach usług podstawowych oferowany jest Klientom cały pakiet świadczeń, mianowicie:

  • możliwość dostawy niezbędnych opakowań,
  • dostawa druków zwrotnych poświadczeń odbioru,
  • personalizacja opakowań nadawcy (indywidualne logo nadawcy na opakowaniach standardowych AVISTRANS, dla Klientów posiadających stałe umowy),
  • regularny odbiór przesyłek z siedziby nadawcy,
  • bezzwłoczna dostawa zwrotnych poświadczeń odbioru przesyłek, po realizacji doręczeń, do siedziby nadawcy,
wszystko to w jednostkowej cenie przesyłki negocjowanej indywidualnie z Klientem.

USŁUGI DODATKOWE
W ramach usług dodatkowych proponujemy Klientom:

  • wykonanie zlecenia nadawcy polegającego na zwrocie przesyłki przed i po wysłaniu z oddziału nadawczego,
  • przyjęcie pełnomocnictwa pocztowego do nadawania i odbioru przesyłek z urzędów pocztowych i doręczaniu ich do siedziby zlecającego,
  • pakowanie przesyłek,
  • adresowanie opakowań, w tym dla potrzeb korespondencji seryjnej,
  • ubezpieczenie przesyłek,
  • powiadomienie adresata drogą telefoniczną lub pocztą elektroniczną o spodziewanym nadejściu przesyłki,
  • nadanie przesyłki w trybie superekspresowym.
DOSTAWY BEZPOŚREDNIE "Od drzwi do drzwi"
Szanując czas naszych Klientów realizujemy również dostawy bezpośrednie. Wystarczy telefonicznie lub pocztą elektroniczną skontaktować się z najbliższym biurem oddziału AVISTRANS i ustalić dogodny dla Państwa czas odbioru przesyłki z Waszej siedziby.
O umówionej godzinie kurier AVISTRANS odbierze przesyłkę, dokona na miejscu wszelkich formalności związanych z jej nadaniem i doręczy ją adresatowi.

SPOSÓB ROZLICZANIA USŁUG
Na koniec okresu rozliczeniowego (miesiąca) przedkładamy naszym Klientom wraz z fakturą zestawienie przesyłek, będących przedmiotem obrotu AVISTRANS w tym okresie. Na podstawie raportów Klienci posiadają pełną wiedzę o statystyce ekspediowanej korespondencji służbowej.

EFEKTY EKONOMICZNE
Efekty ekonomiczne dotychczasowych Klientów AVISTRANS uzyskiwane w postaci redukcji kosztów ponoszonych na obsługę poczty, sięgają w skali roku od kilkunastu do kilkudziesięciu procent.
W wyniku obsługi poczty przez AVISTRANS, Klienci płacą tylko za przesyłki faktycznie doręczone, a nie za wyekspediowane z ich biura.





Artykuł jest z Avistrans
http://www.avistrans.pl

Adres tego artykułu to:
http://www.avistrans.pl/modules.php?name=News&file=article&sid=1